Hyggelys til ingen penge

28 apr

Piger og damer – her er lige et tip til jer:

Hvis I elsker lys, duftelys og små nipsting, så kig forbi Netto på Vesterbro imorgen, senest mandag. De lukker nemlig på tirsdag i to måneder for at blive renoveret og tilbygget. Har længe trængt til en kærlig hånd må man sige.

Nåh, men i hvert fald er der super mange varer fra spot, både food og non-food, som er helt latterligt billige. Det kan vi studerende jo godt lide, så nu sidder jeg og skriver projekt i skæret af et hyggeligt duftelys købt til kun 5 kr. Og der er flere. I forskellige slags, dufte og størrelser.

Også et par Magrethe Rosti røreskåle er sat ned og børnetøj.

Hvis det ikke var at jeg allerede havde udnyttet lukningen og købt et lille lager, skulle jeg betemt i Netto imorgen. Nu er det så sådan at jeg skal på arbejde imorgen, så det skal jeg jo sådan set alligevel. Af andre grunde. For at tjene penge og ikke smide penge efter hyggeligt nips.

20120428-161341.jpg

Kig da ned og sig hej imorgen på en skøn søndag. Smil.

En kommentar to “Hyggelys til ingen penge”

  1. Susanne Bertelsen 28. april 2012 hos 16:32 #

    Sender mange karmakram til jer begge, og et par knus.

Skriv en kommentar